Ja!

Alla säger att det e skittråkigt med snö men asså jag älskar det,jag vaknade lycklig idag! Men det är inte bara snön som gör mej lycklig haha nej det var fredag,jag har sovmorgon till halv tio,ingen bad hairday,det blir sushi ikväll och jag ska på min dans idag! Jag går på Base23 på Östermalm dansskola,älskar det! Riktiga datorn har problem så jag kan för tillfället bara surfa på iPoden:( Jag hade tänkt visa er min fina vinterjacka men det får jag göra ikväll snart,men jag kan berätta att idag är dagens outfit (bild kmr senare!) är en grå långärmad tröja från Abercrombie & fitch,ljusblåa tighta jeans från Crocker och vit hoodie från Abercrombie & fitch! Kram vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0