:(

Så ledsen för att jag inte varit aktiv men jag har haft fullt upp!igår så hyrde jag Poseidon och the ghost writer medans jag åt min sushi (mm..)och glömde helt bort bloggen! och så idag har jag och Mammi varit i spånga för att framkalla lite bilder från min mobil och tittade i en evighet på svarta ramar... så och sen kom jag hem och blev deprimerad över att min klipptid inte fanns på lördag,så jag ska klippa mej på tisdag eftermiddag istället. Snart så ska hjälpa Mammi att laga middag,en indisk Curry-kyckling med ris och vårrullar,gott va?!


Förresten här kmr gårdagens outfit eftersom att internetet dampade;)
Snygg tröja från Abercrombie & Fitch och jeans från Crocker.
och sen min tjocka vinterjacka från Mountain Equpiment nånting och priset låg på 4000-5000 kr,tittade på en Moncler men bestämde mej för den hära!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0